Al meer dan drie jaar laat ik al onze taarten maken door Emine. Wij vieren onze feestjes altijd met een bepaald thema en Hermien weet dat telkens weer perfect tot leven te brengen.
Dit jaar waren de thema’s Cowboy en Spiderman, en opnieuw was het resultaat fantastisch. Niet alleen zag de taart er prachtig uit, maar hij was ook ontzettend lekker. Alle gasten hebben ervan genoten en waren vol lof over de taart. Sterker nog, elk jaar kijken onze gasten uit naar de verrassing die Hermien voor ons maakt.
Heel erg bedankt, Hermien,voor je professionaliteit, creativiteit en inzet. Je maakt altijd precies wat we vragen en levert topkwaliteit tegen een betaalbare prijs.
Al meer dan drie jaar laat ik al onze taarten maken door Emine. Wij vieren onze feestjes altijd met een bepaald thema en Hermien weet dat telkens weer perfect tot leven te brengen.
Dit jaar waren de thema’s Cowboy en Spiderman, en opnieuw was het resultaat fantastisch. Niet alleen zag de taart er prachtig uit, maar hij was ook ontzettend lekker. Alle gasten hebben ervan genoten en waren vol lof over de taart. Sterker nog, elk jaar kijken onze gasten uit naar de verrassing die Hermien voor ons maakt.
Heel erg bedankt, Hermien,voor je professionaliteit, creativiteit en inzet. Je maakt altijd precies wat we vragen en levert topkwaliteit tegen een betaalbare prijs.
Wij kunnen Hermien van harte aanbevelen!